Ez!

okosság, vélemény, tuti frankó, megmondás

Utolsó kommentek

Elhatárolódnék az elhatárolódóktól

2007.08.31. 00:59 | Durchzugabwicklungskommandant | 1 komment

Címkék: mszp szdsz elhatárolódás magyar gárda

Elhatárolódnék az elhatárolódóktól, mert már nagyon elegem van az elhatárolódásokból. Különben is, miért akarja nekem mindenki megmondani, hogy mikor és mitől határolódjak el. Aszondja a miniszterelnök, hogy minden jóérzésű, értelmes magyar ember elhatárolódik a Magyar Gárdától. Akkor köszöntem, vagy jóérzésű nem vagyok, vagy értelmes. (A magyarságomban azért biztos vagyok, legalábbis az útlevelemben így szerepel.) No nem azért, mert egyetértek a Gárdával, csupán semmi kedvem elhatárolódni. Hogy miért? Mert nem érdekel.

Bármennyire is szeretné a baloldal, nem fognak se zsidót, se cigányt, se külföldit megverni, és nem fognak kollektíve bűncselekményeket sem elkövetni. Egyszerűen csak vannak, mondják maguk elé a hülyeségeiket, de nem sok vizet zavarnak. És különben is, hogy határolódnék el tőlük, ha sohasem közeledtem feléjük, sőt ők sem felém? Nincs közös érintkezési pontunk, ami mentén elhatárolódhatnék tőlük. Az MSZP-nek meg az SZDSZ-nek meg pláne nincs, pedig ők a legrutinosabbak az elhatárolódásban. Tudnak varázsolni is. Még Ukrajna és Franciaország közé is tudnának határt húzni.

De az ukáz ki lett adva, el kell határolódni, és így, ha már nagyon muszáj, én az elhatárolódóktól határolódok el!

A bejegyzés trackback címe:

https://mertcsak.blog.hu/api/trackback/id/tr52153472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2007.09.04. 10:20:13

Csakúgy, mint egy irodalmi mű kritikája, a politikai nyilatkozatok is csupán véleményeket tartalmaznak. A vélemény pedig olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra. Másrészről az az ő véleményük, de nekem is van saját.
Az emberektől kell elhatárolódni. Az ember születésénél fogva hülye, csak vagyunk páran, akik kiemelkedtünk kicsit a tömegből.
süti beállítások módosítása