Ha nagy leszek, tervezek majd autót! Tervezek egy autót csak magyaroknak! Nem, inkább csak budapestieknek tervezem majd.
Eme autón nem lesznek visszapillantótükrök. Minek, úgysem használja senki. Bajuszkapcsolók sem lesznek, manapság indexelni úgysem szokott kutya se. Három pedál helyett csak kettő lesz, mivel a fék tök fölösleges eszköz.
Lesz helyette az autóban azonban sok gomb, amivel a kürtöt lehet működtetni. Legyen mindig kéznél! Lesz egy kürt-gomb a sebbességváltón, a kormányon, a kéziféken, a műszerfalon. Sőt! Mégis lesz bajuszkapcsoló, azon is lesz két gomb a dudáláshoz.
Emellett lesz még az autón automatikusan bekapcsolódó elakadásjelző, és természetesen rokkant-igazolvány szériafelszereltségként.
A szélvédő speciális üvegből készül, ami azokat a fránya közlekedési lámpákat és táblákat takarja ki furfangos módon, hogy ezek ne zavarjanak közlekedés közben. A motor természetesenle fel lesz szabályozva, 60 km/h-alatti sebességel nem lehet majd közlekedni.
Lesz az autóban szupermodern érzékelő is, ami ha gyalogost vagy biciklist érzékel jelez és automatikusan gázt ad, illetve jobbra rántja a kormányt. (Babakocsi esetében ez a hatás kétszeres lenne.)
Sajnos még kicsi vagyok, így ezt a sok hasznos funkciót egyenlőre nélkülözniük kell a sofőröknek, illetve kényelmetlenül, manuálisan alkalmazniuk.
De majd ha nagy leszek...
Eme autón nem lesznek visszapillantótükrök. Minek, úgysem használja senki. Bajuszkapcsolók sem lesznek, manapság indexelni úgysem szokott kutya se. Három pedál helyett csak kettő lesz, mivel a fék tök fölösleges eszköz.
Lesz helyette az autóban azonban sok gomb, amivel a kürtöt lehet működtetni. Legyen mindig kéznél! Lesz egy kürt-gomb a sebbességváltón, a kormányon, a kéziféken, a műszerfalon. Sőt! Mégis lesz bajuszkapcsoló, azon is lesz két gomb a dudáláshoz.
Emellett lesz még az autón automatikusan bekapcsolódó elakadásjelző, és természetesen rokkant-igazolvány szériafelszereltségként.
A szélvédő speciális üvegből készül, ami azokat a fránya közlekedési lámpákat és táblákat takarja ki furfangos módon, hogy ezek ne zavarjanak közlekedés közben. A motor természetesen
Lesz az autóban szupermodern érzékelő is, ami ha gyalogost vagy biciklist érzékel jelez és automatikusan gázt ad, illetve jobbra rántja a kormányt. (Babakocsi esetében ez a hatás kétszeres lenne.)
Sajnos még kicsi vagyok, így ezt a sok hasznos funkciót egyenlőre nélkülözniük kell a sofőröknek, illetve kényelmetlenül, manuálisan alkalmazniuk.
De majd ha nagy leszek...
Utolsó kommentek